Inv inscription runescrolloffortitude yellow.png

需要注明来源
本文或本段落需要注明出处/来源。
查阅用户编辑条款获取更多信息。

夜色镇
Darkshire.jpg
类型 城镇
领导人 未知
前领导人 IconSmall Human Male.gif 艾尔罗·埃伯洛克
种族 暴风城人类男性暴风城人类女性人类
侏儒男性侏儒女性侏儒
吉尔尼斯狼人男性吉尔尼斯狼人女性狼人
德莱尼男性德莱尼女性德莱尼
语言 通用语, 侏儒语, 德莱尼语
从属 暴风王国
组织 守夜人
位置 暮色森林东部[74, 45]300px

夜色镇Darkshire (以前称为格兰村[1]是位于暮色森林的一个古朴的小林地村,但实际上它已经陷于黑暗时期。周围充满着令人不安的邪恶的森林将这片土地覆盖在无尽的黑暗中。行走的死尸令墓地窒息,偏远的农庄也被狼人这种肮脏的生物所占据。更糟糕的是,暴风城已经抛弃了这个村庄和周遭的土地,因为他们需要暴风城的军队到前线去对抗部落。 这使得被抛弃的暮色森林的居民除了自己保护自己之外别无选择。除了市政厅外,这里还有铁匠铺

这个小镇现在只有3,500人,其中很大一部分是来自乌鸦岭的难民。艾尔罗·埃伯洛克公爵是该镇的当选镇长。[请求来源]他的女儿阿尔泰娅·埃伯洛克守夜人的指挥官,守夜人是当地的民兵,他们努力保持道路畅通无阻,并尽可能让蔓延的黑暗变成光明。他们与骚扰这个地区的亡灵和狼人作战。 暮色森林居民神经敏感且多疑,但他们迫切希望能获得来自外界的援助,以对抗现在围绕他们家园的邪恶。

历史

Stub.png

本段落需要补充一些剧情内容。

夜色镇曾经并不叫这个名字。[2]这个小镇曾经被称作格兰村[1]第一次大战中被入侵的兽人所摧毁,[3]后来又得到重建。[2]

第一次大战爆发前后,麦迪文为了击败艾格文,他吸取了周围人类的生命,几位格兰村的贵族在这次卡拉赞聚会上失去了生命。[4]几年后,麦迪文去世时,他死后释放出的恶魔能量破坏了格兰村附近的地区,使之变成了暮色森林。[5]格兰村就此更名为夜色镇。[1]

瓦里安·乌瑞恩国王失踪后的某个时间,暴风王国将所有部队撤出了夜色镇。夜色镇的人民为了保护自己,成立了守夜人组织,以保护村庄免受困扰小镇的各种威胁。[6] 守夜人完全是由森林里的居民组成和训练的,[7]他们不得不凶恶的野狼[8]和各种亡灵生物抗衡。[9][10][11][12][13]一些夜色镇的公民也开始着手处理狼人的问题。[14][15][16][17][18]守夜人还参与了与死灵法师亚伯克隆比及其缝合怪的交战,[19]以及为谋杀犯斯塔文·密斯特曼托的追捕。[20]

在对抗巫妖王的作战中,夜色镇的小队被送到了龙骨荒野[21]

大灾变的时候,暮光之锤邪教试图招募夜色镇的公民,在屋子里留下启示录。 因此,守夜人处于高度戒备状态。[22]

燃烧军团第三次入侵时,小镇陷入了混乱。执政的夜色镇议会和一些守夜人加入了狂热的面纱手[请求官翻]邪教组织,并对该镇进行了严格的监视,甚至还谋杀了几位公民。这种情况是由无冕者潜行者在试图指挥官对抗时发现的。 当阿尔泰娅逃到暴风城并在那里被杀时,议员们似乎也逃脱了。[23]目前尚不清楚该镇是否已从夜班守夜人手中解放出来。

PvP

Due to Darkshire's focal location on the roads of Duskwood, Horde players are forced to travel through and around the town in order to reach the Swamp of Sorrows to the east for their next questing zone after Stranglethorn Vale. On PvP servers, level 18-30 Alliance players questing in the area often avoid running through Duskwood all together by traveling to Sentinel Hill in Westfall and then flying back and forth to Darkshire since it's not only shorter, but because there are also level 35+ Horde players that traffic Duskwood's roads. Questing in Duskwood can be an inconvenience to Alliance players who are constantly under assault by the Horde at the Ravenhill Cemetery; however, Horde must go through Alliance's city, Darkshire, which now spawns level 65 Darkshire Guards, in order to reach their own respective questing zones.

Although Duskwood is classified as Contested Territory, it contains no Horde flight point and only one source of Horde quests, the tower of Beggar's Haunt, northeast of Darkshire along the road to Deadwind Pass.

The Forsaken are gone, they either returned to the Undercity or they where killed by the mad hermit.

旅行点

飞行点

联盟 反抗军营地, 北荆棘谷 (0:48)
联盟 闪金镇, 艾尔文森林 (0:55)
联盟 湖畔镇, 赤脊山 (1:00)
联盟 乌鸦岭, 暮色森林 (1:03)
联盟 哨兵岭, 西部荒野 (1:27)
联盟 暴风城, 艾尔文森林 (1:28)
联盟 守望堡, 诅咒之地 (1:37)
中立 藏宝海湾, 荆棘谷海角 (2:52)

NPCs

物品

Film universe

魔兽电影 此段落涉及电影《魔兽》的内容。

Set to the south of 模板:Fu, Grand Hamlet is the hometown of Queen Taria Wrynn and her brother 模板:Fu, a place as quiet and quaint as 模板:Fu.[24] Prior to the arrival of the 模板:Fu, it had a garrison of thirty men, loyal to 模板:Fu.[24]

After falling mysteriously silent, soldiers in Elwynn Forest spotted Grand Hamlet burning in the distance, heralding the Horde's arrival in Elwynn.[25]

轶事

  • Strangely enough, there are three tailor suppliers in the town but no trainers.
  • The following lore characters hailed from Grand Hamlet/Darkshire: Dougan and his family Adena, Lieren, Loania, as well as Bellthazor.

画廊

See also

引用和注释

相关链接

avatar