需要翻译

Caeldragon.jpg
凯雷斯特拉兹
Caelestrasz
基本信息
性别 男性
种族 红龙(龙类)
所在地 多个位置
状态 存活 (WoW), 已故 (据说)[1]
势力信息
阵营 中立
势力 红龙军团
人物关系
亲属 阿莱克丝塔萨 (母亲),
瓦拉斯塔兹 (兄弟),
伊瑟拉 (姨母),
麦琳瑟拉 (表姐妹),
德瑞拉德 (舅舅)
父亲未知[2]

凯雷斯特拉兹Caelestrasz (伪装成暗夜精灵时的名字是凯伦) 是一头古老的红龙阿莱克丝塔萨的子嗣。他以暗夜精灵形态连同阿瑞苟斯麦琳瑟拉一起被其拉虫人囚禁在安其拉神殿,静静等待着后人的到来。他在大地的裂变时再次露面,协助他的母亲阿莱克丝塔萨对战死亡之翼

Biography

流沙之战

流沙之战拉开序幕,其拉虫人向卡利姆多发起了第一次入侵阿纳克洛斯同意派遣青铜龙军团加入暗夜精灵对抗肆虐的其拉虫人的战争。然而,即使有巨龙的强大力量作为后盾,源源不绝的其拉虫人和异种蝎还是占据上风,阿纳克洛斯将其余巨龙后裔召集而来,其中就有红龙军团的凯雷斯特拉兹。

魔兽世界

巨龙飞入战场

凯雷斯特拉兹、阿瑞苟斯麦琳瑟拉其拉虫人赶回安其拉神殿阿纳克洛斯范达尔·鹿盔与暗夜精灵合力升起了一道魔法屏障将其拉虫人封印在内。巨龙和他们的同伴们一头扎进了其拉军团的城市,他们希望自己的牺牲能够带来胜利。魔法屏障使得三头巨龙陷入其中无法离开,他们以凡人形态成为了古神克苏恩的俘虏,一直到现在。

暮光高地

凯伦面对死亡之翼

凯雷斯特拉兹,伪装成暗夜精灵“凯伦”,于大地的裂变再次登场,与莉拉斯塔萨阿莱克丝塔萨出现在格瑞姆巴托之外。

阿莱克丝塔萨在暮光高地直面死亡之翼。几分钟的缠斗后,死亡之翼和阿莱克斯塔萨双双从山顶坠下,他们的爪子互相撕扯,决心要将对方彻底摧毁。凯伦和玩家飞在其后紧紧追逐。阿莱克斯塔萨精疲力竭,受了重伤,退回凡人形态倒在半山腰上。死亡之翼继续下坠,消失在视野之外。凯伦(同样处于精灵形态)、玩家和玩家的幼龙冲向阿莱克丝塔萨那边。死亡之翼如鬼魂般升起,巨大的身躯遮天蔽日,脚下的大地燃起熊熊烈火,他对面前的这群家伙怒目而视。凯伦跑了回去,挡在死亡之翼和他的女王之间。玩家把阿莱克斯塔萨放到坐骑上,把她送去安全的地方。凯伦变回他真正的形态,玩家的幼龙把玩家抛向空中,不顾阿莱克丝塔萨的抗议,迅速飞走了。尽管用凡人的眼光来看,凯伦是个庞然大物,但与黑龙相比简直是小巫见大巫。凯伦意识到自己在死亡之翼面前毫无胜算,他向对手发出去几个来回弹射的火球,想要分散死亡之翼的注意力,阻止他追赶玩家。[3]

Bastion of Twilight

Calen also appears in his night elf guise during the Sinestra encounter, the heroic only final boss of The Bastion of Twilight. In this fight, he does battle with Sinestra, only to lose his life in the process. Upon dying, he grants the raid a 3 minute buff, granting 100% additional haste.[4]

Locations

出现地点
位置 等级 生命值
Temple of Ahn'Qiraj 63 1,924,200
Twilight Highlands ?? 4,792,200
Bastion of Twilight ?? 2,396,250

Quests

Temple of Ahn'Qiraj

Twilight Highlands

Quotes

Quest:A Pawn on the Eternal Board

Icon-delete-black-22x22.png 本段文字所记述的内容已从魔兽世界中移除。
Do not forget the sacrifices we made on this day, night elf. We have all suffered immensely at the hands of these beasts.
Alexstrasza grant me the resolve to drive our enemies back!

Inside of Temple of Ahn'Qiraj

C'Thun alive
Even if you somehow manage to free us without defeating C'Thun, we would focus all our powers to see the beast banished back to the hell from whence it came - AT ANY COST.
C'Thun defeated
Our freedom would have meant nothing if C'Thun had survived. You are truly a champion of prophecy.

Bastion of Twilight

Enters the fight
Calen seen in Bastion of Twilight against Sinestra.
Sinestra喊道: I tire of this. Do you see this clutch amidst which you stand? I have nurtured the spark within them, but that life-force is and always will be mine. Behold, power beyond your comprehension!
Calen喊道: Heroes! You are not alone in this dark place!
Calen喊道: Sintharia! Your master owes me a great debt... one that I intend to extract from his consort's hide!
Winning
Calen喊道: You are weakening, Sintharia! Accept the inevitable!
Sinestra喊道: You mistake this for weakness? Fool!
Losing
Heroes! My power wanes....
Calen dies before phase transition
All is lost... Forgive me, my Queen...
Calen's last stand
Sinestra喊道: Enough! Drawing upon this source will set us back months. You should feel honored to be worthy of its expenditure. Now... die!
Calen喊道: The fires dim, champions.... Take this, the last of my power. Succeed where I have failed. Avenge me. Avenge the world....
Unused quotes
Flame of life, burn within me and renew my vigor!

Trivia

Patch changes

Gallery

See also

Temple of Ahn'Qiraj NPCs

References

External links

Temple of Ahn'Qiraj Twilight Highlands The Bastion of Twilight
avatar